Bildt

Jag tycker det är fint med en minister som tar sig tid att själv kommentera det han håller på med  - och eftersom just utrikespolitik är det som intresserar mig mest är det förstås ett extra plus att det är utrikesministern som kommenterar. Utan att för den sakens skull vilja uttala en åsikt om Carl Bildt som utrikesminister är jag imponerad och charmad av att han är så modern att han håller intresserade väljare och medborgare underrättade. (Här är Bildts blogg om någon har missat den.) En sak, bara: måste han skriva stor begynnelsebokstav i alla betonade ord i rubrikerna? Det är på engelska man gör det, inte på svenska! Och jag är en sån stilpolis att en sån bagatell drar ned intrycket av hela bloggen för mig. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback