Ansiktslyftning?

Jag kan inte låta bli att komma med ett elakt påhopp: är det nån mer som har lagt märke till att McCain på alla bilder som hans kampanj släpper håller blicken lite ovanför fokus? Allra tydligast är det i bilden som kommer i slutet på hans annonser (se t ex på hans kampanjsida www.johnmccain.com), den de visar medan han säger: "I'm John McCain and I approved this message". Där tittar han i taket på ett sätt som jag antar ska se ut som att han tänker djupa och seriösa tankar om viktiga ting, med blicken förlorad i fjärran. Men i själva verket handlar det bara om att han genom att vinkla nacken lite bakåt döljer sin gruvliga dubbelhaka.

Det är i alla fall min tolkning.

Kommentarer
Postat av: Lowe

Vilken koll du har! hehe, måste vara stort det där valet, här skrivs det mycket, tidningarna gillar ju USA men hos dig är det väl ännu mer I suppose...vem håller du på då?

2008-09-11 @ 21:21:37
Postat av: Lotta

Ja, här är det bara presidentval för hela slanten! Jag håller givetvis på Obama (surprise?) men jag tycker att McCain är en "kul" kandidat, lite rebellisk sådär. Och så kommer han ju från Arizona!



Men under primärvalen höll jag på Clinton - hon har inte lika trevlig framtoning som Obama, men jag är övertygad om att hon är mer kompetent.

2008-10-01 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback