Neuchâtel i januari 2007

Neuchâtel i januari 2007

Så här ser utsikten ut från mitt vardagsrumsfönster. Om det inte vore disigt skulle Alperna sticka upp på andra sidan sjön också - men man kan ju inte få allt här i världen! Jag ska gå ut och njuta lite av solen och försöka förtränga att min mage väger bly och att den där bebisen inte verkar bry sig om att dess officiella födelsedag faktiskt inföll i förrgår. Men vi blir väl desto gladare när den väl kommer, antar jag.

I alla fall förstår jag inte varför folk har förlossningsskräck; jag kan bara inte bärga mig och småsnyftar snarast lite frustrerat över de mesiga och i princip smärtfria förvärkar jag har för att de inte gör tillräckligt ont så att man kunde hoppas på att de betyder något. Aldrig får man vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback