Radio

Jag har varit med i radio! Som korrespondent i P4 Jönköpings program Lasso. Så om man vill höra mig sitta och pladdra om livet i Arizona kan man lyssna här. Jag finns under rubriken "Charlotta njuter av sommar i USA".

Tyvärr låter jag lite som en speedad smurf i radio, men det här var mindre allvarligt än jag hade förväntat mig. Antingen beror det på att intervjun skedde kl 6.40 på morgonen (vilket aldrig har varit min allra mest snabbtänkta tidpunkt) eller så har de helt enkelt bättre ljudutrustning på p4 Jönköping än vad vi hade på Studentradion i Uppsala. På Studentradion bestämde jag mig efter tre terminer som radiopratare för att hellre satsa på att stå bakom spakarna i studion och göra förhandsinspelade reportage än att prata så mycket under själva programmet, för vi lyssnade konsekvent på våra sändningar i efterhand och jag lyckades alltid låta som Piff och Puff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback